Gouden medaille uitgereikt in Marriage Week

Marriage Groentjemaandag 19 februari 2018 21:47

Van 7 tot en met 14 februari was het de jaarlijkse Marriage Week. In deze week is er extra aandacht voor sterke en gezonde relaties. Om de waarde hiervan te onderstrepen, heeft ChristenUnie Houten een medaille uitgereikt aan de vrijwilligers van de Marriage Course.

Twee keer per jaar kan je deelnemen aan deze cursus om samen met je partner te werken aan een (blijvend) goede relatie.

In de sfeervolle zaal van Brasserie &ZO heeft Griëtte Vonck de medaille uitgereikt aan Marijke van Tiggelen. Samen met haar man Jan heeft ze de cursus al vele malen verzorgd. Twee tips voor een mooie relatie komen steeds weer terug:

1. Blijf altijd met elkaar praten en
  2. Boek regelmatig relatietijd in.

Omdat deze vrijwilligers op deze manier zo’n belangrijke bijdrage leveren aan de Houtense samenleving, ging de ChristenUnie bij hen langs in de Houtense Helperstour.

Zaterdag heeft de ChristenUnie kleine attenties uitgedeeld aan winkelend publiek op het Rond. ‘ChristenUnie Houten gaat voor sterke relaties’ was de tekst op het kaartje. Mensen werden uitgenodigd om mee te doen met een win-actie voor een diner-voor- twee. Op Valentijnsdag zijn er onder de inzenders 2 dinerbonnen verloot. Deze stellen mogen in februari uit eten bij Brasserie &ZO. Zij krijgen daar een Love Up diner geserveerd: Een romantisch drie gangen diner met je partner, inclusief romantische twist.

Archief > 2018 > februari